środa, 24 sierpnia 2011

TAG: 10 pytań kosmetycznych od majorki

Annawanna i mnie otagowały, więc nie wypada nie odpowiedzieć ;) 


Zasady:

1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki".
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych.
3. Powiedz, kto Cię oTAGował.
4. oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem".
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu.

10 kosmetycznych pytań:

1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych? 
W ogóle rzadko używam cieni do powiek... ale jak już mi się zdarzy to częściej neutralnych.
2.Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk?
Pomadkę!
3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?  
Oczywiście że nie, kupowanie drogich produktów kojarzy mi się z płaceniem za markę, a nie za lepszy kosmetyk. Tanie nie znaczy złe, drogie nie znaczy dobre (ale i odwrotnie;p)
4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków? 
Nie używam, nawet nigdy nie próbowałam.
5.Jaki produkt jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Skoro nikt by mnie tam nie widział to jakiś ładnie pachnący błyszczyk/pomadkę. ;)
6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak. Teraz też mam, ale bardzo malutkie w porównaniu z tym, co się działo wcześniej.
7.Używasz filtrów?
Różnie z tym bywa. Raczej staram się używać, ale na pewno nie robię tego codziennie.
8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy? 
Krem do twarzy.
9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?  
Na razie nie używałam, ale planuję zacząć. Przez ww. problemy z cerą bałam się stosować czegokolwiek poza preparatami przepisywanymi przez dermatologa.
10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Nie śledzę makijaży gwiazd, ale pewnie każda z nich czasem się lepiej lub gorzej umaluje:)


Aniu, nie gniewaj się, że odpowiadam na (tylko) jeden tag :)

Do zabawy zapraszam wszystkie dziewczyny, które jeszcze nie brały w niej udziału! :) Ale obiawiam się, że już niewiele takich zostało!

______________

Tak poza tym to byłam dzisiaj w warszawskim ZOO :) Jak ogarnę zdjęcia (których narobiłam 650...) to pokażę Wam kilka. To był świetny dzień! Kocham zwierzęta, a widziałam ich dzisiaj tak dużo... :))

PS straciłam aparat na kilka dni, więc nawet nie mogę pokazać ostatnich zakupów, ani niczego. Proszę o cierpliwość, mam nadzieję, że zwierzątka nie zanudzą :))

PS2 byłam w Sephorze, wymieniłam tusz bez problemu :) (a dowiedziałam się o tej akcji tu: klik) ale przez CHWILOWY (uff!) brak aparatu nie mam możliwości pokazania go Wam... ale jeszcze go nie używałam, więc nie wiem czy będzie się czym chwalić;)

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...