środa, 2 marca 2016

Jeansowy sweterek

Nie wiem jak u Was, ale w Lublinie właśnie spadł śnieg, więc pokazanie zimowego zdobienia nie powinno stanowić nietaktu ;). Już myślałam, że przez te wszystkie słoneczne dni będę musiała zaczekać z tym mani do przyszłego roku, ale pogoda zrobiła mi niespodziankę, więc zapraszam do obejrzenia zdjęć. 
Błękitny lakier stanowiący bazę pod stemple to Golden Rose, Rich Color # 68, na którym odbiłam sweterkowe wzorki z płytki Born Pretty Store, BP-L018 przy pomocy lakieru Golden Rose, Rich Color # 127. Całość pokryłam matowym top coatem, również z Golden Rose.

Jeżeli macie ochotę zrobić zakupy w sklepie Born Pretty Store to mam dla Was kod rabatowy uprawniający do -10%: NJG10. Pamiętajcie też, że wysyłka do Polski jest darmowa.

Żałuję, że nie miałam więcej czasu w ostatnim czasie (sesja, pisanie pracy magisterskiej) i nie nacieszyłam się wystarczająco zimowymi zdobieniami ;). Może, jeśli śnieg za szybko nie stopnieje, pokombinuję jeszcze ze sweterkami na paznokciach? Przyznam, że są to moje ulubione zdobienia w ciągu całego roku.

Jak jest u Was? Widać na Waszych paznokciach już wiosnę czy (podobnie jak ja) już tęsknicie za zimą? :) 

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Łukasz, cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  2. A u mnie wczoraj biało a dziś piękne czyste niebo, słońce i cieplutko, więc dziwnie ogląda mi się takie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ciężko się wstrzelić z tą pogodą :D

      Usuń
  3. Bardzo przyjemne mani :) I zdecydowanie na czasie bo za oknem biało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też rano było śnieżnie, a teraz już po śniegu nie ma śladu. Ja praktycznie przechodziłam zimę bez wzorków na paznokciach ;) A te Twoje takie ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nosiłam (za) mało takich zdobień. Żałuję, że nie miałam czasu ich robić, bo uwielbiam zimowe wzorki :>

      Usuń
  5. Śliczne zdobienie ;) U mnie rano padał ale ślad po nim zaginął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dzisiaj miałam podobną pogodę!

      Usuń
  6. też lubię zimowe zdobienia ;) zwłaszcza sweterki, są takie urocze ;) u mnie też spadł śnieg i od trzech dni pada rano i w nocy a po południu już nic nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku i pomyśleć że na moich pazurkach nie miałam jeszcze sweterkowego zdobienia :( muszę to zmienić ;) Twój jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze pazurki. U mnie jak na razie kolorowo ale nie inspirowałam się wiosną. Maluję paznokcie zawsze na taki kolor na jaki akurat mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie jest śliczne :) A u mnie trochę zimy, trochę wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Uwielbiam zimowe zdobienia, mają niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne!
    u mnie już wiosenne ombre na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent dziewczyno, rewelacyjnie Ci to wyszło, a gdyby ktoś jeszcze miał ochotę na więcej pomysłów paznokciowych zapraszam http://ania-paznokcie-malowanie.blogspot.com/

    Brawo Ty !!

    OdpowiedzUsuń
  14. terimakasih gan atas informasinya sangat bagus sekali

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście bardzo fajny kolorek. sama jestem jednak miłośniczką beży i pudrowych róży - mam swoje ulubione odcienie w lakierach MakeAr i tak naprawdę stosuję je tylko i wyłącznie zamiennie. wszelkie szalone kolory odpadają ze względu na pracę

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne, ale ja juz raczej wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne paznokcie! Oczarowały mnie, będą w sam raz na następną zimę :D Czekam na jakieś wiosenne stylizacje :) I obserwuję by mieć na bieżąco, gdy je dodasz:) Pozdrawiam. Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest, też taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny wzorek! uwielbiam ciekawe połączenia kolorów i wzorków! sama mam taki niebieski kolor z lakierów hybrydowych makear ale nie mam jeszcze tej blaszki - muszę w nią wkońcu zainwestować! przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda rewelacyjnie! Jezu już mam z głowie jak by wyglądał u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie :)czy słyszałaś o takim gadżecie jak filtr prysznicowy z systemem kdf? warto poznac go blizej.

    OdpowiedzUsuń
  23. ask for tips so I could be as beautiful nail you? thank you
    ==============================================
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna propozycja, sama bym tak chciała. Ale ostatnio czynie postępy. A używasz jakiegoś serum na paznokcie? Twoje paznokcie wyglądają naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterkowe wzory są ekstra, szczególnie na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają świetnie:) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  27. Zimowe sweterki to idealna stylizacja, szczególnie podczas lutowych zimnych wieczorów. W naszym studio robimy podobne.

    Pozdrawiam,

    Julita - www.studiowomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zupełnie nie mój styl, ale muszę przyznać, że wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...