piątek, 19 sierpnia 2011

Groszki raz

Oto moje pierwsze groszki. No dobra, szczerze mówiąc drugie, ale poprzednie były po prostu nieudanym pierwszym razem... ;)
Stojąc w buteleczkach kolory lakierów pasowały do siebie, ale jednak na paznokciach kropeczki wyglądają jak brązowe...

To mój "pierwszy" raz, więc nie jest idealnie. Na serdecznym chyba jest ich za dużo. Sama nie wiem...
Lakier bazowy pochodzi z wymiany na portalu szafa.pl, pewnie niedługo dodam o nim notkę. :) Niestety nie jestem w stanie uchwycić go dobrze na zdjęciu...


KLIK!


 Lakiery:
- Vipera nr 640
- Beauty DIAMOND bez numeru (nie wiem co to za lakier szczerze mówiąc, kupiłam go na bazarkowym stoisku, buteleczka do złudzenia przypomina Safari)

Chyba zacznę dodawać do zdjęć znaki wodne, mam nadzieję, że to ich nie szpeci za bardzo.

12 komentarzy:

  1. Ja z Garniera nie używałam mleczka tzn. używałam kiedyś, ale też mnie nie zachwyciło :P Ja używałam taki zwykły zielony płyn do demakijażu oczu fakt, że jest dość drogi bo kosztuje około 10 zł, ale na razie przy nim zostanę :)

    Z lakierów Vipery mam jeden i jestem zadowolona bo u mnie utrzymuje się około 5 dni :) bez żadnej bazy, a ten drugi lakier co z Beuty Diamond mam zwykły biały, chociaż rzadko używam i się nie mogę wypowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo dziękuję za miły komplement=)
    lakier faktycznie wyszedł jak brązowy, ale mani bardzo mi się podoba. i ten kolor z Vipery <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej, jaki ładny odcień lakierów do paznokci :)

    mam mieszaną cerę, z tendencją do błyszczenia się w strefie T, co po prostu doprowadza mnie do szewskiej pasji...żadne pudry i podkłady nie pomagają, wszystko po godz mi spływa...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, tatuaże robię tylko takie do sesji, ale chciałabym miec jakis tatuaz. sama jeszcze czekam na 18.. no ale przynajmniej wiem juz jaki chce prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor Vipery śliczny, kropeczki w każdym wydaniu mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie, takie cukierkowe i dziewczęce ! (;

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne kolory lakierów ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten lakier z Vipery. Dziwne, że ten drugi aż tak brązowo wygląda, ale i tak powstało ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie kropeczki :)

    No ja kiedyś też ust nie malowałam ani pomadką, ani błyszczykiem ani nawet pomadką ochronną, ale teraz to bardzo lubię mieć podkreślone usta :) Pozdrawiam i miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny mani :) jejku uwielbiam kropeczki na pazurkach !

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie wyszly ;o
    zapr do mnie;
    http://mycolorvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...