środa, 23 stycznia 2013

Jakby śniegu za oknem było mało...

...to zmalowałam sobie jeszcze śnieg na pazurkach ;)

Dawno tak się nie ubrudziłam, no całe skórki w lakierze, biurko w lakierze, wszystko w lakierze... pośpiech nie jest jednak dobrym kompanem przy malowaniu paznokci ^^" No ale nie mam zbyt wiele czasu, bo mimo tego, że dziś są moje urodziny to nikt się za mnie na piątkowy (ani poniedziałkowy i wtorkowy) egzamin nie nauczy, dlatego notkę też szybko kończę.


Lakiery, których użyłam:  
Flormar, Supershine Miracle Colors - U33
Mollon Cosmetics, Nail Lacquer Bamboo Extract - 21 Blue Jeans
Golden Rose, Rich Color - 16
Golden Rose, Care + Strong - 104
Stempelki: GALS, GA41

Postaram się odzywać, ale niczego nie obiecuję, bo sesyjny grafik mam naprawdę napięty ;_; Pozdrawiam ciepło :*

EDIT:
Dorzucam zdjęcie z telefonu, bo w tym pierwszym lampa trochę zjadła kolory. Poniżej możecie zobaczyć, że tylko śnieżynki są mocno granatowe, a tło jest nieco bardziej stonowane.

84 komentarze:

  1. Śliczny mani ;)
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda.
    Wszystkiego Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego , dużo uśmiechu;)
    Fajny zimowy mani:)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG co za precyzja, przecudnie wyszlo!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pazurki :)
    i oczywiście wszystkiego najlepszego i zaliczenia wszystkich egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spełnienia marzeń oczywiście:) a paznokcie mimo ze sliczne, to sniegu mam juz dosc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod twoimi słowami obiema rękami :). Śnieg siooooo !!!
      A mani świetny :)...

      Usuń
  7. Świetne! Wyglądają piękne. I wszystkiego najlepszego.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdobienie. Bardzo mi się podoba :)
    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat i spełnienia marzeń oraz zdania wszystkich egzaminów :)
    śliczne paznokcie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wykonany, idealny mani na aktualną pogodę za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Precyzyjnie wykonany manicure. Nic dodać, nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!
    Mani świetny :) Dla mnie śniegu nigdy za wiele..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zostałaś otagowana :)
      http://polish-my-nail.blogspot.pt/2013/01/versatile-blogger-to-ja.html

      Usuń
  13. świetnie to wygląda. i z bliska i z daleka na pewno też. no i to zdecydowanie moje kolory.

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł i wykonanie, fajnie wyglądają te śnieżynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście Wszystkiego Najlepszego ;)

      Usuń
  15. Ślicznie ślicznie ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :)
    Choć kolorystyka średnio mnie urzeka, to samo wykonanie, kompozycja, gwiazdki są perfekcyjne, warte zapaćkania biurka lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o wow na taki śnieg mogę patrzeć cały czas

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego!
    pazurki ślicznie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj jaki śliczne, z pewnością polubiłam bym ten śnieg, cudowne : D Wszystkiego najlepszego. Obserwuję ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  20. Spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego ;) paznokcie wyglądają świetnie, ile godzin się z nimi bawiłaś ? ;) P.s obserwuję, jestem nowa ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm no chyba koło godzinki, już nie pamiętam :>
      dziękuję bardzo!

      Usuń
  21. Wszystkiego najlepszego kochana ! :* Jeszcze więcej lakierów, pomysłów na zdobienia i wolnego czasu na tworzenie dla nas notek :) Zdobienie idealnie pasuje do tego co widzę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tego wolnego czasu przydałoby się zdecydowanie! ;)
      dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  22. jej jakie piękne cieniowanie i oczywiście zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne! Tym sposobem kusisz mnie, żebym zainwestowała w stempelki.. :D
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne paznokcie !
    Spełnienia marzeń !! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ale efekt, aż zaniemówiłam z wrażenia! Wyglądają genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ejndzelu drogi przyjmij najserdeczniejsze życzenia urodzinowe..

    Trzymam kciuki za egzaminy!

    No a mani cuuudo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. perfekcjonistka! wszystkiego najlepszego, i oby najlepszych wyników! pozdrawiam cię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow przepięknie małe dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śnieżynki na paznokciach- bardzo na tak! Śnieg na dworze- nieee :D
    Sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śniegu za oknem duuużo,aczkolwiek Twoje pazurki wymiatają!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty to masz ten talent :D Oj, nic mi nie mów o egzaminach... Jutro mam, a siedzę w blogosferze... Już tak mi się te notatki przejadły.

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystko w lakierze ale warto bylo [przyznaj sama] bo efekt jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego!! :))
    Piękne śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie Ci wyszedł ten mani :) i wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooow świetnie i bardzo zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spóźnione wszystkiego najlepszego! ;)
    Paznokcie śliczne;)
    Też mam napięty grafik egzaminów i na przekór straaaasznie bardzo ciągnie mnie do blogów;):)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super Mani ! :) Wszystkiego najlepszego :)
    Ja obchodziłam urodzinki dzień wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, super mani. Nic tylko pozazdrościć takich zdolności ;) Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śniegu nigdy za wiele! ; ) Paznokcie śliczne. : )

    Spóźnione sto lat. ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba wkoncu zainwestuje w Konad :) piekne paznokcie . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdobienie, kolory tak pięknie przenikają:)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne! bardzo podoba mi się, że gradient raz jest od ciemnego do jasnego, a na serdecznym palcu na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne ♥ takie wyjątkowe ;D chciałabym takie ;)

    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Już od dawna mam ochotę na takie zimowe zdobienie, a że ma odpowiednie stempelki to mnie zmotywowałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś wspaniała :)
    Dlatego jako spóźnione życzenia życzę Ci przede wszystkim zdania wszystkich egzaminów (wiem co znaczy ten ból, sama ciągle się ucze..), mnóstwo inspiracji paznokciowych, sukcesów we wspinaczce górskiej;), wspaniałych chwil z Twoim Ukochanym:), przemiłej i romantycznej kolacji walentynkowej:), spełnienia marzeń i duuuzo zdrówka:))))

    Buziak;*

    P.S. Paznokcie są boskie:) Nie muszę Ci tego pisać bo Ty i tak wiesz że ja ubóstwiam Twój styl malowania i Twoje wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejjj, dziękuję Kochanie ślicznie za takie wspaniałe życzenia :* naprawdę, jedne z lepszych (i trafniejszych!) jakie dostałam w ogóle :))

      To ja sobie jeszcze życzę żebyśmy się kiedyś w końcu spotkały i poznały! :) Może gdzieś w Tatrach... :)

      Usuń
  46. Śliczne też chce takie, arcydzieło to mało powiedziane !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne paznokcie,wszystkiego najlepszego:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem zachwycona!

    Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  50. Czekamy na Ciebie :D Mam nadzieję, że egzaminy poszły Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie poszły, ta sesja jest zdecydowanie najgorszą z dotychczasowych, ale któraś musiała być... :D

      Usuń
  51. Niesamowite są te paznokcie :o Brak mi cierpliwości, nie usiadłabym do nich, mimo szczerych chęci :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne paznokcie, podziwiam osoby, które robią takie czary, bo ja jedyne co potrafię to pomalować na jakiś kolor a i tak wyjeżdżam po skórkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. wspaniałe ;o jestem nowa i uczę się takich cudów, bardzo mi się podobają, możesz zajrzeć do mnie i obserwować moje cuda xD pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow! Ślicznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  55. napatrzeć się nie mogę ... ślicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...