środa, 23 grudnia 2015

Śnieżynki na paznokciach | Świąteczne życzenia ♥

Przyznam, że mocno mi brakuje śniegu za oknem, więc postanowiłam pocieszyć się śnieżynkami na paznokciach. Uwielbiam zimę i śnieg i w tej kwestii za wiele się nie zmieniło od lat. Za każdym razem, gdy widzę biel za oknem to cieszę się jak dziecko ^^. Mam nadzieję, że zima jeszcze do nas przyjdzie (ale oby przed Wielkanocą). Tymczasem, w przerwie między plackami i pasztetami, zapraszam do obejrzenia zdjęć. 


Uroczy błękitny lakier, który tu widzicie to Golden Rose, Rich Color # 68. Białą bazę pod stempelki stanowi Colour Alike, Biała Fabryka # 470, którą pokryłam topperem Golden Rose, 3D Glaze Top Coat # 14. Błękitne paznokcie ozdobiłam gradientem przy użyciu tego samego toppera oraz no name'owego topu holograficznego. Śnieżynki odbiłam z płytki GALS, GA41 przy pomocy wspomnianego już GR # 68 oraz # 127 z tej samej serii (do różowych śnieżynek użyłam lakieru z Eveline, numeru chwilowo nie pamiętam). Całość zabezpieczyłam top coatem. 

Przy okazji tego wpisu pragnę Wam złożyć najlepsze życzenia! 
Abyście nadchodzące Święta Bożego Narodzenia przeżyli w zdrowiu (zdrówko zawsze jest najważniejsze!), spokoju (w końcu po przedświątecznym rozgardiaszu należy się odpoczynek) i cieple rodzinnej atmosfery (ale niepodgrzewanej przez sprzeczki :D). 

Wesołych Świąt moi mili!

37 komentarzy:

  1. Śnieżynkowo, bardzo w Twoim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba znowu sobie jakieś namaluję ^^ trzeba korzystać z tego krótkiego, zimowego czasu ile się da!

      Usuń
  2. Śliczne!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie! Wedołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paznokcie! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam śnieżynkę na paznokciach :))

    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna kolorystyka, super zdobienie!

    Wesołych Świąt spędzonych w radosnej, rodzinnej atmosfery, smacznych potraw (żeby nie poszły w boczki!) i odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdobienie, idealnie połączyłaś kolorystykę ;)

    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie również bardzo się podoba taka pastelowa kolorystyka :)

      Usuń
  8. Podziwiam za precyzję i cierpliwość. U mnie klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy użyciu stempli szybko idzie ;) Jak człowiek złapie trochę wprawy to raz, dwa i gotowe!

      Usuń
  9. bardzo mi się podoba ten zimowy mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, zimowe zdobienia są moimi ulubionymi :)

      Usuń
  10. Fantastyczny i subtelny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie bardzo ładnie wyglądają :) A śnieg bardzo lubię, ale gdy jest za oknem i nie muszę wychodzić z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię go tylko wtedy gdy staje się mokrą pluchą :D

      Usuń
  12. Jakie mroźne ;) Mi tyle śniegu wystarczy tej zimy;p A u mnie zapraszam na post o lakierach hybrydowych Monasi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne śnieżynki, w połączeniu z tymi topperami dają fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że razem fajnie to wygląda :> dawno nie używałam topperów, ale coś czuję, że pora je odkopać!

      Usuń
  14. Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatne zdobienie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie najczęściej noszę, dziękuję :)

      Usuń
  16. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić recepcje panda i jeszcze regały fryzjerskie. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...