niedziela, 3 stycznia 2016

Elegancka koronka

Witam! Mam nadzieję, że Święta i Sylwester minęły tak, jak sobie tego życzyłyście i zadowolone wkraczacie w Nowy Rok :). U mnie było spokojnie, Sylwestra spędziliśmy we dwójkę (ale nie z dwójką :D) i miałam widok z balkonu na jedne z piękniejszych fajerwerków, jakie widziałam w życiu. Paznokci pomalowanych nie miałam, tego dnia było dużo spraw do załatwienia - zakupy, gotowanie. Pokażę zatem zdobienie, które nosiłam ciut wcześniej. Bardzo eleganckie i gdybym miała tylko czas, z pewnością sprawdziłoby się w Sylwestra. 


I pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam fioletu na swoich paznokciach ;). Jaśniejszy odcień fioletu to Golden Rose, Selective Nail Lacquer # 70, natomiast ciemniejszy to Rimmel, Salon Pro by Kate # 711 Punk Rock. Wzorek odbiłam z płytki z Born Pretty Store, BP-02 przy pomocy czarnego lakieru z Wibo. Do tego dodałam kilka holograficznych heksów, a całość zabezpieczyłam top coatem.

Jak Wam się podoba efekt? Lubicie fiolety na swoich paznokciach? 

43 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo eleganckie! Jestem zachwycona, uwielbiam koronkowy wzór na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Często sięgam po tego typu koronki, bardzo cieszą oko :)

      Usuń
  2. Świetne paznokcie ;)
    http://xevelynxo.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdobienie ! W Sylwestra zrobiłoby furorę :) Ja nosiłam fiolet na paznokciach w święta, co prawda dużo ciemniejszy, ale muszę przyznać, że się jakoś z nim nie odnalazłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak ;) zwłaszcza, że idealnie pasowałoby do czarnej koronkowej sukienki <3.

      Z tym fioletem to może nie trafiłaś z odcieniem? Cieplejsze fiolety okropnie u mnie wyglądają.

      Usuń
  4. ślicznie te koronki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, paznokcie wydają się wtedy takie eleganckie :) ciągle się na nie gapię jak mam tego typu wzorki ^^

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam żeby opisać je tym słowem, ale faktycznie :D pasuje.

      Usuń
  7. Ten mani tak mi się podoba! <3 kocham fiolety, tylko właśnie takie przybrudzone, chłodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ♥ ja również gustuję tylko i wyłącznie w takich fioletach. Ciepłe sprawiają, że moje dłonie wyglądają jak poparzone :D

      Usuń
  8. pięknie wyszło Ptasku ♥
    ja na fiolecik to muszę mieć dzień, zwłaszcza taki pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3

      do Twojego mejkapu z ostatniego wpisu taki fiolecik byłby jak znalazł! :>

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem, piękne paznokcie.Jestem na drodze dążenia do takich. :)
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam: http://judasablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia :) u mnie na początku też kolorowo nie było, no ale jak to mówią - trening czyni mistrza i z każdym zdobieniem będzie coraz lepiej!

      Usuń
  10. Prześliczne zdobienie :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    obat miom paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronki na paznokciach bardzo mi się podobają, jednak nie mam do nich cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ! Koronka pięknie wygląda na paznokciach ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam koronkę na paznokciach, jednak jestem fajną raczej dłuższych i zadziwiło mnie, że Twoje zdobienia na krótszych paznokciach mi się spodobały, może się do nich przekonam wreszcie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny,oryginalny pomysł!:)
    Cudownie wygląda to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdobienia :)
    Zapraszam:
    http://paznokciowehobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się kciuk. :) Całe takie bym sobie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. the most of guys need it, and please girls check this out for your injuries men - Obat patah tulang terbaik

    OdpowiedzUsuń
  19. i know your all wanna have a good voice, so check this out how beyonce and justin bieber done these -> Obat herbal lendir dan dahak

    OdpowiedzUsuń
  20. i just cant bellieve this situation if this was happened in your life check this worried news -> obat muntaber

    OdpowiedzUsuń
  21. read and be undertand to knos this issues for your kids and baby -> mengatasi gangguan cerna pada bayi

    OdpowiedzUsuń
  22. hey ladies and men,, this is for your healthy and beauty skins of your face -> Obat jerawat bruntusan now your turn performe as a queen and king

    OdpowiedzUsuń
  23. this is how we do -> Obat hepatitis paling ampuh thanks for your informations


    you need to click this is the best one -> obat nyeri liver cause you will know how the secret is


    is your family have a big disease such -> mengobati penyakit kuning cause the world should know it

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...