poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wpis przedświąteczny | Firmoo Giveaway

Witajcie!
Na początku chciałam Was przeprosić za te moje wszystkie ostatnie zaniedbania, ale brak czasu spowodowany uczelnią (na trzecim roku nie jest łatwo) niestety mnie przerasta. Ostatnio nawet nie maluję paznokci (póki widno jestem na uczelni, albo nie mam czasu, a nie lubię malować paznokci przy sztucznym świetle...) - więc jest ze mną naprawdę źle! ;p No ale nic, paznokcie zatopione w różnego rodzaju odżywkach przynajmniej mogą odpocząć (więc czemu właśnie łamią się jeszcze bardziej? Chyba jednak lubią tęsknią za lakierami ;)). 

Pewnie u wszystkich przygotowania przedświąteczne są w toku - u mnie nie jest inaczej, mimo, że pierwszego dnia świąt wyjeżdżam na narty. Jest to pierwszy tego typu eksces, pierwsze święta spędzone poza domem i trochę mi z tym dziwnie. Nie mniej jednak nie obeszłoby się bez dekorowania pokoju i pieczenia orzeszków ♥. 

Paznokcie planuję pomalować tuż przed Wigilią, bo wcześniej pewnie i tak uległyby zniszczeniu podczas przygotowań. Z powodu wyjazdu pewnie nie pokażę ich prędko, chyba, że samo zdjęcie poleci na facebooka ;).

Wpadłam dzisiaj też na chwilę do Pepco i kupiłam sporo pierdół, ale najbardziej jestem zadowolona z poniższych łupów (najmniejszy świecznik kupiłam już dawno temu, ale też w Pepco). Na dodatek była przecena -20 albo -30% na świąteczne ozdoby, więc za wszystko zapłaciłam ok. 19 zł (czyli w pierwotnej cenie samej podstawki :D). 

Na koniec tego wpisu chciałam Was zaprosić na rozdanie z Firmoo, w którym możecie wygrać wybrane przez siebie okulary z klasycznej linii Firmoo oraz kupony rabatowe (pokrywające ok. połowy ceny okularów i przesyłkę do Polski).

Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy obserwować mojego bloga i wybrać sobie parę okularów, którą chcielibyście wygrać. Okulary należy wybrać z tej strony: KLIK.

Jeśli chodzi o wybór oprawek to podpowiadam: albo zmierzcie swoje poprzednie okulary i patrzcie na wymiary, które są pod każdą parą dokładnie podane i nimi się kierujcie ;). Albo drugie wyjście: wgrajcie swoje zdjęcie i korzystając z wirtualnej przymierzalni zobaczcie jak okulary w danym kształcie wyglądają na Waszym nosie.



a Rafflecopter giveaway
Tutaj i tutaj znajdują się moje wpisy o okularach Firmoo. Ja z moich par jestem zadowolona, więc polecam Wam wziąć udział! :)

Macie czas do 29.12 do godz. 12.00.

Wysyłka do krajów: Australia, Austria, Belgium, Canada, CzechRepublic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Israel, Italy, Luxembourg, Malta, Netherlands, NewZealand, Norway, Peru, Poland, Portugal, Romania, Russia, Slovakia, Slovenia, SouthAfrica, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, United States.

Powodzenia!

Jak Wam idą przygotowania przedświąteczne? :) 

19 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu nie udalo mi się wpisac w formularzu, ale 2 albo 3 wpis to ja:D obserwuje jako Ela G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione! :) Twoje zgłoszenie oczywiście będzie wzięte pod uwagę!

      Usuń
  2. Uwielbiam te ciasteczkowe orzeszki :) Do rozdania się zgłosiłam, bo jestem okularnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak magicznie :)

    Wesołych Świąt! ☃

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię sama takie pierdółki robić ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej te orzeszki to smak moich dziecinnych świąt jak babcia je piekła, teraz nikt ich tak nie zrobi;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak to wyglądało, kiedyś robiła babcia, a teraz ja przejęłam pałeczkę :D

      Usuń
  6. Bardzo fajna kompozycja z tej podstawki i świeczników :) Muszę się przejść kiedyś do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dekorowanie pokoju oczywiście musi być.. :D

    Życzę Ci Angel Wesołych Świąt! Spokojnnych, Radosnych, spędzonych wśród najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :** Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Kochana :*

      Usuń
  8. To tylko trzeba wkleić link i gotowe ? Mam nadzieję, że moje zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłoszenie wysłane. Uwielbiam te orzeszki też je piekę.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie zgłoszenia poszły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...