czwartek, 21 lipca 2011

Oriflame PINK BLOSS

 Ten lakier przyniósł mi dzisiaj listonosz (i oczywiście mnie obudził...), pochodzi z wymiany. Nie miałam nigdy takiego koloru, od niedawna zaczęłam tolerować róż.





Wygląda na paznokciach bardzo dobrze, nałożyłam 2 warstwy. Kształt pędzelka trochę mnie denerwuje, nigdy wcześniej nie miałam lakieru z oriflame i chyba już nie będę mieć. Konsystencja? Jest trochę gęsty, ale to nie jest nowy lakier, więc nie wiem jaką mają te lakiery. Mimo wszystko udało mi się pomalować paznokcie bez większych trudności i uzyskać zadowalający efekt.

To już mój drugi różowy lakier, co się ze mną dzieje? :)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...