sobota, 23 lipca 2011

Wczorajsze zakupy

Jak zwykle ze spaceru po galerii nie mogłam wyjść z pustymi rękoma. Jeden zakup zaplanowany, dwa nie. Czyli silna wola i mocne postanowienie, że nie będę wydawała pieniędzy na niezaplanowane zakupy szwankują... ;) nie mogłam się jednak oprzeć!


Zaplanowany zakup to odżywka do paznokci. Ich stan woła o pomstę do nieba! Nawet krótkie rozdwajają się, pękają i zadzierają. Nie pamiętam kiedy były długie... są w złym stanie (mimo ciągłego stosowania odżywek) od jakiś 2 lat. Z tego powodu ciężko mi oceniać trwałość lakieru, bo każdy przez zły stan moich paznokci odpada po chwili (wraz z nimi!).


W mojej galerii mam Naturę i wybrałam tę odżywkę. Pewnie rzadko będę ją stosowała samą... raczej pod lakier jako bazę, bo nie lubię mieć niepomalowanych paznokci. Może się poświęcę jak nie będę miała w planach wychodzenia z domu, ale nie wiem czy kiedykolwiek to nastąpi...

Drugi zakup to wynik mojego pragnienia posiadania kropeczek na paznokciach, a że byłam już i tak w Naturze... no wręcz sam wskoczył mi do koszyka!




Ostatni zakup sprawił mi najwięcej radości.
Mam już oczywiście muffinkową foremkę, ale nie w takim kształcie! Za to właśnie uwielbiam sklep TK MAXX... wiele rzeczy (zwłaszcza kuchennych ;>) ma niebanalne kształty, a ceny zachęcają. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam je kupić! Moja poprzednia foremka jest na 12 muffinek, ten zestaw składa się z 12 pojedynczych foremek więc korzystając z przepisu na 24 muffinki będę mogła je upiec za jednym zamachem ;) a połowa będzie miała piękny kształt.




Oj nie mogę się doczekać kiedy w nich coś upiekę! :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tej odżywki, bo spotkałam się z niezbyt dobrymi opiniami na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie! wchodząc tu chciałam podziękować za miłe słowa, a tu proszę! Widzę tą samą sondę którą ja mam i takie cudowne foremki na muffiny!=D Boziu też chcę je mieć! ah cudo cudo, czekam na prezentację, jak wyglądają muffinki w nich zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kropeczki na paznokciach? -możesz pokazać jaki efekt można uzyskać?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te foremki :) extra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...