niedziela, 21 grudnia 2014

PasteLOVE śnieżynki + cake pops!

Jeśli macie choć odrobinkę śniegu za oknem to strasznie Wam zazdroszczę ♥. 
U mnie za oknami raczej wiosna niż ukochana zima, ale ciągle liczę, że śnieg już niebawem się pojawi. Z tego powodu poprawiam sobie humor śnieżynkami na paznokciach, tym razem postawiłam na pastelową wersję. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :).

 
 
 
 
Użyte lakiery:
Paznokcie pomalowałam dwoma lakierami: piaskowym Paese #326 (stempelki na piaskowych lakierach wyglądają tak uroczo!) oraz Białą Fabryką z Colour Alike. Następnie użyłam płytki firmy GALS, GA41 i przy pomocy srebrnego lakieru do stempli ze sklepu dobrarada.com.pl, #127 z Golden Rose oraz #34 z Wibo odbiłam wzór śnieżynek. Całość oczywiście pokryłam top coatem.

Przy okazji pochwalę się co wczoraj przygotowałam dla znajomych :). Poznajcie gromadkę uroczych cake popsów! Były naprawdę smaczne no i cieszyły oko ;). Zrobiłam je wg przepisu lidzi007, którą serdecznie pozdrawiam!

 :)

49 komentarzy:

  1. Jak Ci się spisuję ten top coat od hean? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego zadowolona :). Może niczego nie urywa ;) ale nie gęstnieje, nie rozmazuje wzorków (co dla mnie najważniejsze) i zasycha w dobrym tempie.

      Usuń
    2. no ładnie, ledwo zdążyłam go pochwalić, a wczoraj rozmazał mi stemple ;)) ale to raczej z mojej winy, za bardzo się pospieszyłam i nie dałam im dobrze wyschnąć ^^'

      Usuń
  2. Przecudowne pazurki! I te słodkości, mniam, wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie, uwielbiam Białą Fabrykę :) A cakepops mega profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba minęłam się z powołaniem, powinnam iść na cukiernika ;) Ja BF użyłam pierwszy raz i przyznam szczerze, że spodziewałam się po niej czegoś więcej :>

      Usuń
  4. piekne, słodkie, zimowe ♥ uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie deszczowo.. tyle zimowych mani robimy, a ta zima jak na złość ani odrobiny śniegu nie chce dać :( Piękne te popsy, ale pewnie sporo roboty z nimi.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spadł 26 grudnia ♥ szkoda, że nie spadł w Wigilię, no ale lepiej później niż wcale :)!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. I jak Ci się sprawuje? Ja robię moim paznokciom przerwę od Eveline :D

      Usuń
  7. u mnie to samo, śnieg zamiast za oknem to tylko czasem na paznokciach :(

    mani świetne no i jakie boskie popsy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie radzić z brakiem ukochanej zimy (no dobra, teraz już trochę jej było) ;> dziękuję pięknie ♥!

      Usuń
  8. bardzo ładne śnieżynki, lubię taki mani :)
    no i cake popsy świetne, widziałam na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie <3 delikatnie, ale przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wykonanie i super pomysł 💞

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne! bardzo podoba mi się pomysł śnieżynek w 3 kolorach :)
    a te ciasteczka - genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podobają :) ciasteczka były pracochłonne, ale warte zachodu ♥

      Usuń
  12. Mega urocze są te śnieżynki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdobienie, a cake popsy wyglądają smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na różowym piasku bardzo urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych świąt :)! + świetne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  16. Genialnie te paznokcie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ah, jak jak lubię pastelowe paznokcie.. a do tego śnieżynki :) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. przesłodkie pazurki. popsy też wyglądają przyjemnie :) goście na pewno byli zaskoczeni

    OdpowiedzUsuń
  19. delikatne, piękne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :* :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Śnieżynki na paznokciach wyglądają rewelacyjnie!

    http://wkolorzelawendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. no niesamowite śnieżynki :) zauroczyły mnie totalnie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko idealnie do siebie pasuje! Prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...