poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Lakierowy Box Pese

Co jakiś czas można usłyszeć o boxach od firmy Paese, które cieszą się niemałą popularnością :). Tym razem firma postawiła na box, na którego pewnie niejedna lakieromaniaczka będzie miała ochotę. Ja swój otrzymałam i zostałam poproszona o to, by Wam go pokazać. 


Cała zabawa polega na tym, że płacąc 39 zł dostaje się 5 lakierów i 2 odżywki, co wychodzi ok. 5,50 zł za sztukę ;). Normalna cena lakierów to 15,90 zł, a preparatów do paznokci 17,90 zł.

Lakiery są wybierane losowo, chyba, że kupujecie boxa na stoisku Paese - wtedy można skompletować sobie pudełeczko i zabrać je do domu. Zamawiając boxa, dostarczany jest on przez kuriera (bez dodatkowych kosztów za przesyłkę). 

Więcej informacji możecie przeczytać TUTAJ.

Mój box prezentuje się tak: 
zdjęcia można powiększyć

Pamiętam, że sporo boxów Paese pojawiło się przed poprzednimi świętami :). Ciekawa jestem czy ten będzie się cieszył popularnością. Co o nim myślicie?

36 komentarzy:

  1. ja dostałam wszystkie kremowe kolory. Buuu

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa, bardzo lubie te lakiery, chyba sie skusze na ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa te lakierowe boxy! /P.

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery mają śliczne kolory, przygarnęła bym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna sprawa, same cudeńka Ci się trafiły *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak dumam czy by się nie skusić:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś świetne lakiery, wszystkie mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O świetny pomysł ze strony firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, ale w związku, że odczuwam przesyt lakierami, nie skorzystam. Za to bardzo interesowałoby mnie takie pudełeczko z kolorówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się poważnie zastanowić nad tym boxem bo zawartość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurdę co za cuda!! a ja przed wypłatą :(
    chyba się normalnie zapożyczę;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytanko: jeśli pójdę na stoisko wybrać lakiery to mogę też wybierać wśród piaskowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że tak :) lakier to lakier. zwłaszcza, że cenę mają taką samą jak "standardowy". jeśli chcesz to mogę dopytać :)

      Usuń
  13. Są jeszcze,bo chciałam zamówić, a nie widzę na internetowym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informacje w jaki sposób można zamówić pudełko znajdują się w linku, który podałam w notce :)

      Usuń
  14. wygląda świetnie, żałuję, że go jednak nie zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale boskie kolory trafiłaś. :) Wypłato, przybywaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta baza mineralna jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglada ciekawie, ja mam dostep stacjonarnie, wiec mysle, ze pokusze sie na skombinowanie wlasnego pudeleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się wybrać na stoisko po swojego boxa :) nie chcę zamawiać, bo obawiam się, że bym dostała takie kolory które mi nie będą odpowiadały ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz taką możliwość to trzeba korzystać :)

      Usuń
  19. Jakie ładne kolory Ci sie tarfiły! Ja swój box pokazywam na blogu wczoraj i jestem zachycona zawartością!

    OdpowiedzUsuń
  20. oj przydałyby mi się te lakiery, kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany, coraz bardziej mnie to kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny zestaw lakierów! w szczególności dwa pierwsze i piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sprawa taki box ;) swojego raczej nie uda mi się skomponować ze względu na brak bliskiego stoiska PAESE ale w sumie może warto mieć niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, delikatne odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysł jest mega genialny ! :) ciekaw ecyz gdzies w Lublinie jest stoisko Paese, bo mam juz parę lakierów z Paese i obstawiając moje szczęście coś by mi się zdublowało :D

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam lakiery od nich za sprawą świątecznego boxa, o ile piaski sprawdzały się świetnie, tak na resztę a zwłaszcze te o perłowym wykończeniu marudzę jak potłuczona :)
    ale czekam aż coś wykombinujesz na paznokciach za ich pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię lakiery tej firmy - każdy utrzymywał się długo, z ładnym połyskiem. Odpryski również nie stanowiły problemu, bo pojawiały się w dniu, w którym i tak miałam zamiar zmyć go z paznokci ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...