niedziela, 11 listopada 2012

Konkurs paznokciowy!

ZAMKNIĘTY


Uwaga, uwaga :) 
Chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w konkursie! Miałam go zorganizować po stuknięciu 500 obserwatorów, ale jak zwykle miałam mały poślizg i teraz jest już Was tutaj 547 (:*). Z tego powodu mam nadzieję, że więcej z Was postanowi spróbować swoich sił!

Na zachętę może zacznę od nagród, które są dwie:
(klik w zdj dla powiększenia)

Lakiery z jesiennej kolekcji SGGM, numery: 63, 127, 129, 130, 131, 132, 133, 134

Lakiery firmy Mollon Cosmetisc, numery: 8 Mild Pink, 12 Sugary Lilac, 16 Lime Green,
17 Turquoise Azure, 22 Blue Candy

Druga ważna sprawa, czyli tematyka prac:

klimat miasta
lub
klimat wsi

Nie ukrywam, że prac związanych z pierwszym tematem jestem ciekawa najbardziej, interpretacja oczywiście dowolna ;)

REGULAMIN:
1. Konkurs organizowany jest przez http://littlebird92blogspot.com
2. Czas nadsyłania prac: od 11 listopada 2012 roku do 28 listopada 2012 roku włącznie.
3. Fundatorem zestawu nr 1 jest firma Smart Girls Get More. Zestaw nr 2 jest częścią nagrody, którą wygrałam kiedyś od firmy Mollon Cosmetics.
4. Osoby biorące udział muszą mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców.
5. Jedna osoba - jedno zgłoszenie. 
6. Nagrody są nowe i nie podlegają reklamacji.
7. Konkurs nie podlega ustawie z dnia 29 lipca 1992r o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
8. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.
9. Jedna nagroda zostanie wybrana przez dwuosobową komisję (mnie i mojego J.). Natomiast druga nagroda zostanie przyznana przez czytelników w drodze głosowania.
10. Nadesłane prace zostaną opublikowane 29 listopada i od tego momentu do 5 grudnia będzie można na nie głosować.
11. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 grudnia 2012. 
12. Aby wziąć udział w konkursie musisz obserwować bloga lub lubić Blog pisany lakierem do paznokci na fb.
13. Zgłoszenia należy wysyłać pod adres: ejndzel92@tlen.pl w temacie wpisując KONKURS. Zgłoszenie powinno zawierać:
  • nick pod jakim obserwujesz bloga (lub imię i nazwisko jeśli lubisz na fb), 
  • krótki opis zdobienia,
  • zdjęcie paznokci.
Zdobienie powinno być wykonane na min. 4 paznokciach (nie przyjmuję zgłoszeń na tipsach).
Dodatkowym warunkiem jest umieszczenie widocznej karteczki z napisem "paznokciowy konkurs u ejndzel" na co najmniej jednym zdjęciu (których może być wysłanych kilka, ale tej samej pracy!). Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymacie ode mnie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia to wyślijcie je ponownie i napiszcie o tym w komentarzu.

14. Zgłaszając się do konkursu udzielasz zgody na publikację swojej pracy i oświadczasz, że jesteś jej autorem.
15. Pierwszeństwo w wyborze nagrody posiada osoba, której praca została nagrodzona przez komisję. 
16. Zastrzegam sobie prawo do zmiany wszystkich terminów, jeśli nadesłanych prac będzie mniej niż 5.
EDIT:
17. Wysyłka nagród tylko na teren Polski.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam powodzenia!
Zapraszam do udziału w konkursie!

34 komentarze:

  1. Kurczę, ciekawa tematyka, ale z moimi zdolnościami...xD Na wszelki wypadek dodaję do zakładek, może coś mi z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wpadnie mi coś go głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mam zdolności potrzebnych do tego konkursu :) ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) świetny pomysł, na pewno wezmę udział.

    PS dzięki za maila. Już odpisuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. "jedna osoba- jedno zgłoszenie"- nie mogę zatem wykonać dwóch prac, każdej w innej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonać możesz ;) ale zgłosić do konkursu można tylko jedną.

      Bo jeśli dwie prace tej samej osoby okazałyby się najlepsze to wydaje mi się, że nie byłoby to fair w stosunku do pozostałych uczestniczek, gdyby jedna osoba mogła zgarnąć obydwie nagrody.

      Usuń
    2. słuszna uwaga! masz rację ;) dzięki.

      Usuń
  6. Ehh. Jestem sierotą, która nie umie pomalować paznokci jednym lakierem a co dopiero kilkoma. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny temat :) Szkoda, ze można tylko jedno zgłoszenie, bo mam pomysł i na miasto i na wieś...

    Zawsze można by osoby, która wygrała już jedna nagrodę nie brać pod uwagę do drugiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z drugiej strony prace takiej osoby zabierałyby niepotrzebnie głosy w głosowaniu (masło maślane :D) innym ;) Jednak zostanę przy aktualnym regulaminie.

      Zawsze można wykonać dwie prace i zgłosić tą lepszą :)

      Usuń
    2. Osoba, którą już wygrała nie brałaby udziału w glosowaniu.

      Ale to Twoje zasady :)

      (praca się tworzy... spodziewaj się zgłoszenia :p)

      Usuń
    3. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni tego samego dnia, w Mikołajki.

      Czekam w takim razie na zgłoszenie!

      Usuń
  8. łał ła łał :) :D Ale piękne kolory !!
    ale .. masakra !! Maniii ??? :DDD ja chcę make up !! chlip chlip..;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Bejbe, ale makijaże to nie moja bajka :*

      Usuń
  9. Ha! Nie ma innej opcji, żebym nie wzięła udziału w tym konkursie! Na pewno coś zmaluję :) już mam nawet pomysł!

    Tymczasem:
    Zostałaś otagowana na moim blogu :)
    http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać Twojej pracy :) Dziękuję, chociaż brałam już kiedyś udział w podobnym tagu, ale na pytania jakoś na pewno odpowiem :)!

      Usuń
    2. Na pewno się za coś zabiorę jak wyzdrowieję bo obecnie zapach lakieru i zmywacza przyprawia mnie o zawroty głowy (tak samo jak wstanie z łóżka...) więc nie siadam do malowania ;(

      Usuń
  10. Lakiery kuszą, oj kuszą ;). Postaram się coś wymyślić i znaleźć czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny konkurs ;) postaram się wziąć udział, ale to jeszcze nic pewnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łee.. Zapomniałam o twoim konkursie.. Dobrze, że napisałaś przypomnienie.. Właśnie kombinowałam co tu na pazurki wrzucić to może spróbuję coś wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak tak można?!
      :D

      Ja nie wiem jak Ty się zrehabilitujesz, chyba musisz coś zmalować i zgłosić swoją pracę :>

      Usuń
    2. Toć przecież już wysłałam :D

      Usuń
    3. Wiedziałam, że mogę na Ciebie liczyć! ;)

      Usuń
  13. ehh szkoda że wcześniej się nie dowiedziałam, bo bym wzięła udział:( jestem w domu w weekendy i tylko wtedy mogę malować:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam do konkursu:) Swoje zgłoszenie właśnie wysłałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...