piątek, 30 listopada 2012

Głosowanie - od nowa :)

Ze względu na prawie dwudniową zwłokę postanowiłam, że będzie można głosować do 7 grudnia, więc ogłoszenie wyników przesunie się z Mikołajek na
8 grudnia. Mam nadzieję, że dla wygranych będzie to i tak miłym prezentem :)


Przypominam zasady:

Każdy może zagłosować raz.
Głosowanie będzie trwało do 7 grudnia.

Ponownie ;) zapraszam Was do obejrzenia prac i GŁOSOWANIA!

1) ewlyn

2) ZjemCiKlapki

3) tamit24

4) Adrianna G.

5) Paramore

6) Yasinisi

7) Joanna R.

8) missusing

9) Ania H.

10) Justine

11) France30


17 komentarzy:

  1. Zagłosowane, podtrzymuję moją decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jaka tematyka konkursu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klimat miasta/klimat wsi :)

      Usuń
    2. Ja zagłosowałam na prace nr.3 :) Najbardziej czytelna :) widac co po przez te mani chciała nam przekazac autorka :) w innych pracach miałam z tym problem dlatego pyt o tematyke :))

      Usuń
  3. ja również mam swoją faworytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie dużo pracy jest w większość wzorków włożona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    zaczynam przygodę z blogowanie
    zycie-z-kosmetykami.blogspot.com/

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, a mućka jaka słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też już:) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. A co tam, też sobie zagłosuję. Facetom też się ma przecież podobać, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne! Miło mi powitać pierwszego Pana w moich skromnych progach :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...