środa, 10 października 2012

China Glaze, QT czyli tydzień holograficzny Paznokciowego Projektu Finish

W większości przypadków wyznaję zasadę, że jak holo to w wersji solo, dlatego tak też jest i dzisiaj. Postanowiłam zaprezentować Wam lakier bez żadnych zdobień, bo sam w sobie jest na tyle strojny, że chyba tego nie potrzebuje ;) Niestety słońce jest kapryśne i schowało się w chwilę po pomalowaniu paznokci, więc niestety zdjęć w słońcu nie mam, ale nawet i bez niego lakier wygląda cudnie. Jak wygląda z całą swoją mocą możecie zobaczyć wpisując jego nazwę w google (jest mnóstwo słoczy) albo po prostu klikając TU ;)


w świetle dziennym:
w słońcu przebijającym przez chmury:
z lampą:

Kolor tego lakieru to dość intensywny róż, który oczywiście mieni się holograficzną tęczą, która jest bardzo intensywna i zauważalna.  Konsystencja jest bardzo przyjemna, pędzelek długi i wąski - wygodny. Do pełnego krycia lakier potrzebował dwóch warstw (chociaż jakby się uprzeć to i jednej, ale ja jednak wolę dwie). Czas schnięcia bardzo przyzwoity ;) Jest to pierwsza chinka, jaką pokazałam na blogu i muszę przyznać, że jestem nią zauroczona!

Lakier ten został zaprezentowany w ramach akcji:

Oczywiście przepraszam za opóźnienie z ostatnim tygodniem akcji, a także za moją nieobecność tutaj i na Waszych blogach. Studia w tym roku to jakieś istne szaleństwo.

Jest, a raczej był to ostatni tydzień akcji i z jednej strony mi troszkę szkoda, bo uwielbiam takie wydarzenia, ale z drugiej strony się cieszę, bo w tym momencie nie miałabym kompletnie czasu by to kontynuować. Muszę przestawić się na tryb tworzenia notek w weekendy. Mam nadzieję, że niebawem zacznie się coś dziać na moim blogu bez tych okropnych zastojów! 

Pozdrawiam! 
Ejndzel, o której mam nadzieję nie zapomniałyście ;)

33 komentarze:

  1. pięęęękny jest! i pasuje do koloru Twoich dłoni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po kliknięciu w link aż bije po oczach :P
    Lakier jest piękny, jakoś w tym sezonie strasznie podobają mi się takie mocne paznokcie, błyszczące toppery i lakiery holograficzne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie mój kolor, a jednak mnie oczarował

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra Chinka nie jest zła, a w dodatku Chinka-holo to już cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna!!! absolutnie!!! coś cudownego

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam póki co ani jednej Chinki, ale ty coraz bardziej przekonujesz mnie, że dużo mnie omija przez to !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest, chyba się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć za holo nie przepadam, ten ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lakiery holo, a ten prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiękny!! Najpiękniejszy holo jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek:) Bardzo lubię lakiery z china glaze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow, ja również jestem nią zauroczona! Piękny kolor i niesamowity efekt holo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooo naprawdę świetny kolor, zazdroszczę Ci tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju! jaki piekny kolor! na zywo musi byc jeszcze ładniejszy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kolory :) lakier jest bajerancki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZEPIĘKNY !!! Szkoda, ze china glaze jest takie drogie :( mają kilka ślicznych perełek, które chciałabym mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazwyczaj nie kupuję perłowych lakierów, ale ten prezentuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to NIE jest perłowy lakier, tylko holograficzny!
      polecam zapoznać się z tą notką http://www.spookynails.com/2011/08/basics-nail-polish-finishes-podstawy.html ;)

      Usuń
  18. Nie wiem, czy to kwestia Twoich dłoni, paznokci, światła, czy samego lakieru, ale to pierwszy holograficzny lakier, który naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...