czwartek, 23 sierpnia 2012

Safari nr 121

Ale wtopa! Na zdjęciach z lampą zauważyłam, że ten lakier jednak nie ma kremowego wykończenia... ale ćsiii! Mam nadzieję, że nie zostanę zdyskwalifikowana z pierwszego tygodnia Projektu Finish... :D Tego shimmera naprawdę nie widać "gołym okiem", no ale oczywiście aparat musiał go wychwycić (chociaż nawet na zdjęciach trzeba się mocno przyjrzeć, żeby go dojrzeć... ale jest ;P)


w słońcu:


w cieniu:

z lampą:

dowód na to, że ten shimmer tu (niestety) jest :D

Kolor tego lakieru to taka łososiowa brzoskwinia :) Bardzo go lubię, jest taki wakacyjny i optymistyczny. Konsystencja ujdzie w tłoku, chociaż raczej należy do tych gęstych. Pędzelek typowy dla Safari - długi i dla mnie średniawy. Lakier kryje po dwóch warstwach, a czas schnięcia raczej kiepski.
Cena to 3 zł za 10 ml, więc i tak jestem z niego bardzo zadowolona.

Lakier mogłyście ostatnio oglądać przy okazji TEGO zdobienia :)

Jak to jest u Was? Dajecie się skusić niskiej cenie i pięknemu kolorowi nawet kiedy wiecie, że lakier nie jest najlepszej jakości? ;)

57 komentarzy:

  1. Oj tam, to u mnie chyba jednak nawet był bardziej widoczny shimmer a i tak zakwalifikowałam go do pierwszego tygodnia projektu finish :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Safari jako praktycznie jedyne z tych "bazarowych" lakierów zdarza mi się kupować ;). A ten kolorek jest bardzo ładny, strasznie mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękny kolorek, u mnie safari są za 5zł, ale i tak warto je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jeden safari, w podobnym kolorze nawet, i nie używam bo schnie wieeeki

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek, ale ja nie lubię, jak lakier długoo schnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor lubię lakiery Safari, dobre za grosze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny kolor :) Za 3 zł to się opłaca tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie lubie lakiery safari a ten kolor jest obłędny. Niestety nie wiem gdzie mogę go zakupić a tak mi się podoba :( Wgl podoba mi się kształt Twoich paznokci. Jest bardzo ładny. Załozyłam swojego wlasnego bloga i chciałabym spytać czy mogłabym Cie dodać do linkow:)Zawsze to obie mamy reklame;) Buziaki:) moj adres to http://lakieromania.blogspot.com/ jak bedziesz miałą ochotę to wpadnij:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor idealnie wpasowuje się w me letnie trendy :d lubię :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię lakiery Safari i mam ich pokaźną kolekcję. denerwuje mnie tylko długi czas schnięcia, ale mimo wszystko ogromna paleta kolorów wszystko wynagradza. każdy znajdzie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor. Lubię te lakiery, za 3 zł nie ma co wybrzydzać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie na tych lakierach sprawdza się numer? :D Kolor piękny^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś były na naklejce, teraz są nadrukowane na buteleczce i bardzo szybko się ścierają (na moim oczywiście już nie widać numeru, ale na szczęście poczyniłam notatki po jego zakupie :D)

      Usuń
  14. gdzie Wy kupujecie je? ja raz tylko widzialam jak bylam daaaleko od domu w jakimś chinskim centrum:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. targi/bazarki/kioski/czasem sklepy typu "wszystko po 4 zł"/mniejsze drogerie... trzeba szukać :)

      Usuń
  15. Ja myślę, że przejdzie ten lakier w pierwszym tyg. :D
    Fajny kolor i do tego lubiana przeze mnie firma;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek. U mnie nie mogę nigdzie trafić na takiego z Safari. Są niestety tylko neonowe... ;)Zakochałam się wręcz w tym kolorku ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor prześliczny, ale piorun jeden jednak shimmer ma, taki ukryty bym powiedziała, przebiegła bestia, się ujawnił po zdjęciach dopiero :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mm.. przepiękny kolor, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny kolor, muszę się po niego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety czasem trafiam na przepiękny kolor w niskiej cenie a potem przy malowaniu szlag mnie trafia gdyż wysuszacza nie mam :<

    OdpowiedzUsuń
  21. nie będzie dyskryminacji. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cholerka dyskwalifikacji. :P zamyśliłam się. :)

      Usuń
    2. Szkoda, mała aferka wzmocniłaby tylko zainteresowanie ;)

      Usuń
  22. Kolor naprawdę piękny, a shimera nie widać, mogłaś się nie przyznawać :P
    Ja mam w swojej kolekcji i drogie i tanie lakiery- te tanie, o słabszej trwałości nakładam, kiedy mam czas i ochotę na częste zmiany koloru. Kiedy np. pracuję lub wyjeżdżam i potrzebuję mieć paznokcie w idealnym stanie przez około tygodnia, wybieram droższe lakiery, którym ufam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie już lakiery na żywo nie kręcą, bo przeważnie mam wrażenie, że wszystko widziałam ;) A szkoda, bo ceny takie fajne XD

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny odcień, jak znajdę to go wezmę ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię lakierów z Safari, ale ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor piękny, mam podobny z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię safari, a ten shimmer to chyba tylko z lupą widać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. czy ja moge Cie dodac do swojego bloga? masz takie ladne te pazurki ze az milo popatrzec;)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię takie kolory lakierów
    mam 2 lakiery z tej firmy, ale rzadko nimi maluje paznokcie, jakoś mnie niczym nie zachwyciły ...

    OdpowiedzUsuń
  30. ja się bardzo często daję skusić... jakbym zobaczyła taki kolorek od razu bym chwytała :) pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny kolorek! przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny kolorek :) Jednak ja się przyznam, ze nie posiadam ani jednego lakieru safari, choć mam na nie ochotę nie od wczoraj. Przez mój zbiorek przewinął się jedynie Da Vinci, ale to nie to samo. Moje miasto jest wredne i albo nigdzie nie ma żadnego, albo są wtedy kiedy nie mam nastroju na lakiery. Złośliwość losu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się ten kolor :) Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny, takie lakiery chyba nigdy nie przestaną mi się podobać :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam dużo lakierów z Safari i są super ! jedynym ich minusem jest to,że za szybko gęstnieją.. ;/

    Ogólnie świetny blog !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...