sobota, 21 stycznia 2012

Współpraca - HEAN

Robienie egzaminu w sobotę o 8 rano powinno być zakazane!

Jestem totalnie wypompowana, więc dzisiaj pokażę Wam tylko paczuszkę (a raczej jej zawartość), którą otrzymałam od firmy HEAN w ramach (swojej pierwszej) współpracy :)



Od lewej: 
- Colour Obsession nr 612
- Colour Obsession nr 611
- Colour Obsession nr 496
- Fashion Advance nr 132
- Mega Colour nr 433 (który na zdjęciu wygląda trochę jak biały, a w rzeczywistości jest bledziutkim różem)

W związku z powyższym to pewnie te lakiery pojawią się na moim blogu w najbliższym czasie :) 

Może któryś z nich chciałybyście zobaczyć jako pierwszy? Jestem otwarta na propozycje :>

29 komentarzy:

  1. chętnie bym zobaczyła ten Colour Obssesion nr 611

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za mechaniczną pomarańczą.Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy, najbardziej chciałabym zobaczyć 496.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja równiez gratuluje wspolpracy a jako pierwszy hmmm FLUO!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki.. Ja jak na razie jestem produktami HEAN zachwycona.. Bardzo fajna jakość w super przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym chciała zobaczyć najpierw Colour Obssesion nr 612 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo super, gratuluję współpracy:)
    fajne lakiery, ciekawa jestem 611 i 612=)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy, ciekawa jestem koloru 611 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę o pokazanie tego pierwszego z lewej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :). Mi się podobają niebieski i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje współpracy, dostałam 2 pierwsze od lewej

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym chciała zobaczyć 611 ;) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju zazdroszczę lakiery piękne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwójeczkę lub jedynkę pokaż! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega colour 433 jest naprawdę cudny, mimo, że tak o nim nie myślałam, patrząc na buteleczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne lakiery, na pierwszy ogień 611:D
    zapraszam na konkursik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już nie mogę się doczekać , kiedy zobaczę jak ten złoty prezentuje się na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Złoty i ten fluo jest boski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Każdy sprawia mi ogromną radość i mobilizuje do dalszej pracy :)

Na zadane pytanie odpowiem pod notką.

Wszystkie komentarze będące reklamą są przeze mnie ignorowane, więc proszę o nie umieszczanie ich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...